Ofte stillede spørgsmål

  • 1. Hvornår kan min ordre leveres?

    Du kan se den forventede leveringsuge i kurven, når du bestiller. Ønsker du levering på et senere tidspunkt end vores aktuelle leveringstid, f.eks. pga. bestilling af tømrer eller lign. Kan du i kurven ændre den forventede ønskede leveringsuge, eller sende os en e-mail, straks efter ordren er lagt.

  • 2. Hvordan måler jeg mine vinduer korrekt?

    Hvis du er i tvivl om, hvordan du tager de korrekte mål til dine nye vinduer og døre, kan du læse vores guide til opmåling af vinduer og døre. Her finder du både en video og en lille tjekliste over, hvad du skal bruge, samt en kort og præcis beskrivelse af opmålingen.
  • 3. Hvornår hæves beløbet fra min konto?

    Hos JNA Vinduer & Døre er der ingen straksbetaling på dine varer. Pengene trækkes ved afsendelse og salgsfaktura udstedes når ordre er leveret.

    Når du vælger MobilePay som betalingsmetode, åbner MobilePay appen og du godkender hurtigt og enkelt beløbet med et enkelt swipe. Så slipper du for at finde pungen frem og indtaste dine kortoplysninger. Bemærk at hvis du betaler med Mobilepay, bliver pengene trukket med det samme.

  • 4. Har I modtaget min bestilling?

    Når du har bestilt dine ønskede varer og gennemført betalingen, vil JNA Vinduer & Døre efterfølgende godkende din bestilling. Herefter modtager du en ordrebekræftelse via den e-mail du har oplyst i forbindelse med bestillingen. Ordrebekræftelsen afsendes automatisk fra systemet straks efter at du har placeret din ordre.

    Modtager du imod forventning ikke din ordrebekræftelse indenfor senest 30 minutter, bedes du kontakte JNA Vinduer & Døre omgående, på tlf. 70 23 15 23, eller på e-mail kontakt@jna.dk

  • 5. Kan min bestlling ændres eller annulleres?

    Ja, du har altid mulighed for at ændre og annullere din ordre, hvis du f.eks. opdager en fejl i din bestilling. Bemærk dog, at en bestilling IKKE kan ændres eller annulleres efter 12 timer fra bestillingstidspunktet.

    Har du foretaget en bestilling i tidsrummet fredag kl. 14 til søndag kl. 12 kan den ikke annulleres eller ændres efter mandag kl. 09. 

    Ønsker du at foretage en ændring i din bestilling inden for ovenstående ændringsfrist, skal du ALTID rette din henvendelse på mailadressen kontakt@jna.dk. Vær opmærksom på, at din ændring efterfølgende skal bekræftes af JNA Vinduer & Døre på mail, for at være gældende.

  • 6. Kan der tilføjes varer til min bestilling?

    Ønsker du at tilføje ekstra varer til din ordre, skal du ind og bestille de ønskede varer på www.jna.dk, som ved den første ordre, og efterfølgende sende en mail til kontakt@jna.dk, Vi har nemlig ikke mulighed for at tilføje ekstra til en allerede eksisterende ordre, da vi kun kan trække det beløb fra din konto, som den oprindelige ordre lyder på.

  • 7. Leveres der til Grønland eller Færøerne?

    JNA Vinduer & Døre levere kun til adresser i Danmark, men det kan godt lade sig gøre at få vinduer og døre leveret til Grønland og Færøerne, du skal dog selv stå for en del af levering.

    Ved bestilling af vinduer og døre, til levering i Grønland og Færøerne, leverer JNA Vinduer & Døre din ordre til en mellemadresse, hvorfra du selv skal sørge for at få ordren fragtet hjem til dig.

    Hvis du efter afsluttet levering sender toldpapirerne til JNA Vinduer & Døre, vil vi meget gerne refundere momsen på din ordre. 
    Bemærk: Når ordren forlader Danmark, frafalder garantien på dine elementer. Har du yderlige spørgsmål, til hvordan leveringen skal gribes an, kontakt os, så vejleder vi gerne omkring fremgangsmåden.

  • 8. Hvilken garanti er der på mine produkter?

    Hos JNA Vinduer & Døre får du op til 12 års garanti på alle vinduer og døre. Har du brug for en udvidet beskrivelse, kan du læse mere i vores garantibetingelser.
  • 9. Kan der bestilles udenfor min. og max. angivelser på hjemmesiden?

    Nej det er desværre ikke muligt at omgås de max. og min. som hjemmesiden angiver, da de er valgt på baggrund af de maskiner der benyttes i fabrikken.
  • 10. Hvornår kontaktes jeg for min bestilte opmåling?

    Hvis du har bestilt en opmålig via vores hjemmeside, og ikke er blevet kontaktet inden for 6 hverdage, bedes du ringe til vores samarbejdspartner NSF-BYG direkte på telefon: 71 70 06 00.
  • 1. Hvordan får jeg mine nye vinduer og døre monteret?

    Du har mulighed for at bestille professionel montering af dine nye vinduer og døre hos NSF Byggeentreprise. NSF er autoriseret landsdækkende montør og specialister inden for vinduer og døre. Du kan læse mere og bestille et uforpligtende tilbud på montering af dine nye vinduer og døre lige her.

    Har du brug for yderligere hjælp eller rådgivning, sidder vi altid klar på telefon 70 23 15 23 og e-mail: kontakt@jna.dk.

  • 2. Bliver der automatisk sendt en faktura efter ordren?

    Ja det gør der, men modtager du mod forventning ikke din faktura når ordren er leveret, så kontakt os på e-mail: kontakt@jna.dk
  • 3. Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

    Har du brug for yderligere hjælp, eller har du spørgsmål, bedes du kontakte os på e-mail: kontakt@jna.dk eller ringe til os på tlf.  70 23 15 23. Du finder vores åbningstider lige her.